Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AnandaDara Ubud Resort & Spa





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la panoràmica

Vil·la panoràmica
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Vil·la familiar

Vil·la familiar
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Vil·la panoràmica

Vil·la panoràmica
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble romàntica

Habitació doble romàntica
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Tirta Tawar, Tegalalang,Gianyar, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ayung Resort Ubud
Ayung Resort Ubud
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 782 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 300000 IDR per adult i 215000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900000 IDR per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 900000 IDR (fins a 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 9500000.0 IDR per nit.
- Cal pagar un càrrec per l'ús de tovalloles (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Adiwana Kamania
Anandadara Ubud & Spa Ubud
AnandaDara Ubud Resort Spa
AnandaDara Ubud Resort & Spa Ubud
AnandaDara Ubud Resort & Spa Hotel
AnandaDara Ubud Resort & Spa Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: AnandaDara Ubud Resort & Spa
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shamie
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shamie
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Owain
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Owain
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super séjour
Sophie
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An Oasis in Ubud


Maria
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skønt resort
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sadik Zeki, Ringsted
Viatge en parella, Viatge en grup
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sadik Zeki
Estada de 12 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Daphne
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daphne
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 8 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Shin
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shin
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel
Simon
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alvis
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alvis
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
IHA
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel i stayed in. 10 out of 10
IHA
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyung ah
10 d’oct. de 2024
Kyung ah
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Debra
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debra
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sophie, Perth
Viatge en parella, Viatge en família
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Coralie
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Coralie
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
THIERRY
Viatge en grup
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THIERRY
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
ji in
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
쉬기에 좋은 숙소

ji in
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Dorothy
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorothy
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Rose
Viatge en grup, Viatge en família
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BEST FIRST 2 NIGHTS IN BALI! This place is a GEM!



Rose
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Nicholas Handran
Viatge en parella
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas Handran
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Rishu Raj
Viatge en parella
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rishu Raj
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
DeMarcus
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DeMarcus
Estada de 3 nits (març 2024)