Athaya Ubud
Hotel als afores amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Athaya Ubud





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
2 Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Petita piscina privada
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Pengosekan, Br Kumbuh, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Koa D'Surfer Hotel
Koa D'Surfer Hotel
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 319 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 45000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Athaya Hotel Ubud
Athaya Hotel
Athaya Ubud
Athaya
The Athaya Ubud Bali
The Athaya
Athaya Ubud Ubud
Athaya Ubud Hotel
Amatara Athaya Ubud
Athaya Ubud Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: Athaya Ubud
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ranjeet
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ranjeet
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
AGNES
Viatge en família amb nens petits
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AGNES
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Damon
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Damon
Estada de 9 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Nirma
24 d’oct. de 2023
Nirma
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Naila
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naila
Estada de 11 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
jade
Viatge en grup
10 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jade
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Laurent
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Convenable
Laurent
Estada de 2 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
WONG
13 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
WONG
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
K, Canada
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
K
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Amalie Brix
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Okay
Amalie Brix
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
kath, uk
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
kath
Estada de 9 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quiet place at Ubud
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Diana
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Diana
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Andrea, Genova
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno piacevole
Andrea
10/10, Excel·lent
Leizel
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended!



Leizel
8/10, Bo
Peter, Sydney
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
happy experience
Peter
10/10, Excel·lent
Jeekang
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great

Jeekang
10/10, Excel·lent
Ping, Bangkok
2 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
โรงแรมดี สะอาดมาก พนักงานบริการดีมาก
Ping
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
KASTYTIS
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KASTYTIS
Estada de 4 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Fiona
2 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice stay
Fiona
Estada de 8 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolute Empfehlung etwas außerhalb von Ubud
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Jesper
18 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liten pärla 10 rum i utkant av ubud
Jesper
Estada de 2 nits (oct. 2017)