Lym Flat Hotel
Hotel a Uberlândia amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lym Flat Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Olegário Maciel, 867, Uberlandia, MG, 38400-084
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dan Inn Uberlândia by Nacional Inn
Hotel Dan Inn Uberlândia by Nacional Inn
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 309 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Lym Flat Hotel Hotel
Lym Flat Hotel Uberlandia
Lym Flat Hotel Hotel Uberlandia
Preguntes freqüents
Opinions: Lym Flat Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de maig de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Diego Lenon
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego Lenon
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Diogo
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diogo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Miguel
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas Bonaccorsi
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas Bonaccorsi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cairo Junio
8 de febr. de 2025
Cairo Junio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
2 de febr. de 2025
Marcelo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
João
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Natália
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natália
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
June
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
June
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathalia
11 de des. de 2024
Nathalia
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TERTULIANO
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TERTULIANO
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosane
Viatge en família
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosane
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Valdinei
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valdinei
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Adolfo
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adolfo
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Jose Augusto
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Augusto
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Isaias luyz
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isaias luyz
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathalia
18 d’oct. de 2024
Nathalia
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Spiridon
Viatge en família
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spiridon
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de set. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelino
31 d’ag. de 2024
Marcelino
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Flávia
5 d’ag. de 2024
Flávia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
GABRIEL
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GABRIEL
Estada d’1 nit (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels