Regency Tuticorin by GRT Hotels
Hotel a Thoothukudi amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Regency Tuticorin by GRT Hotels





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3/187, Periyanayagapuram Road, Thoothukudi, Tamil Nadu, 628101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SRM Hotel Tuticorin
SRM Hotel Tuticorin
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
5.0 de 10, 4 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 600 INR per adult i 350 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 945 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Quality Inn Mayflower
Quality Inn Mayflower Tuticorin H O
Quality Mayflower Tuticorin H O
GRT Regency Tuticorin Hotel Korampallam
GRT Regency Tuticorin Korampallam
Regency Tuticorin GRT Hotels Hotel
Regency Tuticorin GRT Hotels
GRT Regency Tuticorin
Regency Tuticorin by GRT Hotels Hotel
Regency Tuticorin by GRT Hotels Thoothukudi
Regency Tuticorin by GRT Hotels Hotel Thoothukudi
Preguntes freqüents
Opinions: Regency Tuticorin by GRT Hotels
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 15 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Savitha
17 de nov. de 2024
Savitha
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
S RAJAN
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S RAJAN
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Nitin
6 d’abr. de 2024
Nitin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Sharanya
Viatge en família
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sharanya
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ashwini
Viatge de negocis
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Ashwini
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Ashwini
Viatge de negocis
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable stay
Ashwini
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
LYDIA
Viatge de negocis
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LYDIA
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Adolf
Viatge de negocis
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adolf
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
s
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
s
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
R
17 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Ravindran
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel but there is room for improvement
Ravindran
Estada d’1 nit (set. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions