Hotel Ritz
Hotel a Chivasso amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ritz





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Habitació, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Roma 17, Chivasso, TO, 10034
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Ritz Chivasso
Ritz Hotel Chivasso
Hotel Ritz Chivasso
Hotel Ritz Hotel
Hotel Ritz Chivasso
Hotel Ritz Hotel Chivasso
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ritz
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions