Casa Hotel San Pedro
Hotel d'estil colonial amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Hotel San Pedro





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, accessible, planta baixa

Suite familiar, accessible, planta baixa
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar independent
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic complet/congelador
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic complet/congelador
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Roba de llit de cotó egipci
Cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Terrassa o pati
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Llar de foc
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic complet/congelador
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

KM 2.5 Vía Bomberos Mirador De La Villa, Villa de Leyva, Boyaca, 101010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel La Corada
Hotel La Corada
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 66 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per accedir a l'spa: 40000 COP per allotjament i per nit
- Càrrec per la llenya: 20000 COP per allotjament i per nit
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700000.00 COP per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 25000 COP per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20000 COP.
- Càrrec pel llit addicional: 100000.0 COP per dia.
- Càrrec per accedir a l'spa: 40000 COP per dia.
- Càrrec per la llenya: 30000 COP per estada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Casa Hotel San Pedro Villa de Leyva
Casa San Pedro Villa de Leyva
Casa Hotel Pedro Villa Leyva
Casa Hotel San Pedro Hotel
Casa Hotel San Pedro Villa de Leyva
Casa Hotel San Pedro Hotel Villa de Leyva
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Hotel San Pedro
Opinions
9,8
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ISABEL
Viatge en família
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ISABEL
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SPLENDIDE
Patricia
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mayra nathalia
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnífico
Mayra nathalia
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
MARGARITA
17 d’oct. de 2023
MARGARITA
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amabilidad e instalaciones cómodas y agradable.
Carlos
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Dora Smith
15 d’oct. de 2023
Dora Smith
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Nathasha, Weston
27 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathasha
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Valentina
Viatge en parella
26 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentina
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Eduardo A
Viatge en família
25 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un lugar encantador!!!




Eduardo A
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Eduardo A
24 de gen. de 2023
Eduardo A
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
juan
Viatge en família
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
juan
Estada de 3 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Valeria
Viatge en família
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente servicio e increíble locación
Valeria
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Zaira Lizzette
11 d’abr. de 2022
Zaira Lizzette
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Sonia
Viatge en família
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GORGEOUS !!




Sonia
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Heidy
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidy
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Eliana María
Viatge en família
23 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente descanso
Eliana María
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Natalia
4 de gen. de 2021
Natalia
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Diego, Bogotá
Viatge en família amb nens petits
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 4 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Nathalie
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindo hospedaje
Nathalie
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
IRMA
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRMA
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Paola
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols