Hôtel Métropole Résidence
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Avinguda Habib Bourguiba
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Métropole Résidence





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, fumadors

Habitació individual estàndard, fumadors
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
6 banys
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
6 banys
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
6 banys
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1, rue Annaba, Tunis, Tunis Governorate, 1001
Sobre aquest allotjament
Hôtel Métropole Résidence
Allotjaments similars

Le Parisien Tunis
Le Parisien Tunis
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 58 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 4.00 TND per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 TND per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Metropole Residence Tunis
Hôtel Métropole Résidence Hotel
Hôtel Métropole Résidence Tunis
Hôtel Métropole Résidence Hotel Tunis
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel Métropole Résidence
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
7,6
Comoditats
8,8
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ryo, Katsushika-ku
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 12 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Lamine
30 d’ag. de 2025
Lamine
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
STEFAN
Viatge de negocis, Viatge en família
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
STEFAN
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Valbon
28 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valbon
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena relación calidad precio
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
khaled
10 de maig de 2025
khaled
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thibaut
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Thibaut
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Michele
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Munir
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Munir
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brigitte
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accueil chaleureux
Brigitte
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lise
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lise
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
aiman, san antonio
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
aiman
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Santosh
Viatge en parella
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Santosh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Sabia
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sabia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alberto, Manoppello
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa
23 de gen. de 2025
Mustafa
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Pål
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pål
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
didier
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
didier
Estada de 7 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Habib, Muenchen
19 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Habib
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Aziz
13 de gen. de 2025
Aziz
Estada d’1 nit (gen. 2025)








