Martin's Red
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Hallerbos
Galeria de fotos de l’allotjament Martin's Red





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 146 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

484 Rue de Bruxelles, Tubize, 1480
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Nivelles
ibis Styles Nivelles
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 448 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Martin's Red Hotel Tubize
Martin's Red Tubize
Martin's Red
Martin's Red Hotel
Martin's Red Tubize
Martin's Red Hotel Tubize
Preguntes freqüents
Opinions: Martin's Red
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcel, Iserlohn
Viatge en família
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Claude
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
4 étoiles mais peut mieux faire…
Claude
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Patricia
Viatge en grup
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Patricia
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Nicolas
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Plutot cool
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Christophe
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
D.
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
D.
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Ercument
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ercument
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aurelie
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aurelie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Elsa
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Elsa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiki
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshiki
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Kalle
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kalle
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elsa
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elsa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Red Martin stay with family
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viktor
18 d’abr. de 2025
Viktor
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALINE
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALINE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aurélien
17 de març de 2025
Aurélien
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Claudio
27 de febr. de 2025
Claudio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominik
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parmi les meilleurs en Belgique
Dominik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
KARL
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Sporting hotel
KARL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aurélien
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien!
Aurélien
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hermann
22 de des. de 2024
Hermann
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never again
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elsa
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elsa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Monique
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (oct. 2024)








