Martin's Red
Hotel amb certificació ecològica amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Martin's Red





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 145 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

484 Rue de Bruxelles, Tubize, 1480
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels
Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 904 opinions
Preu actual: 140 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Martin's Red Hotel Tubize
Martin's Red Tubize
Martin's Red
Martin's Red Hotel
Martin's Red Tubize
Martin's Red Hotel Tubize
Preguntes freqüents
Opinions: Martin's Red
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viktor
18 d’abr. de 2025
Viktor
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aurélien
17 de març de 2025
Aurélien
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Claudio
27 de febr. de 2025
Claudio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominik
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parmi les meilleurs en Belgique
Dominik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
KARL
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Sporting hotel
KARL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aurélien
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien!
Aurélien
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hermann
22 de des. de 2024
Hermann
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never again
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elsa
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elsa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Monique
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
daniel
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daniel
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Humara
18 d’oct. de 2024
Humara
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aanrader
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Harish
Viatge en família
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harish
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viktor
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viktor
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
David
Viatge de negocis
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Emile
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emile
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Wishal
Viatge en família amb nens petits
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wishal
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Joan
Viatge en família
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
David
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en família amb nens petits
7 d’ag. de 2024
Mary
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Ray
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ray
Estada de 9 nits (jul. 2024)