HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Hotel a Tsukuba amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Tsukuba





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 64 €
2 de des. - 3 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Carregar totes les fotos de: Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-7-4, Katoridai, Tsukuba, Ibaraki, 305-0868
Sobre aquest allotjament
HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Allotjaments similars

Hotel Grand Shinonome
Hotel Grand Shinonome
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 408 opinions
Preu actual: 59 €
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Tsukuba Tsukuba
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Hotel
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Tsukuba
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Hotel Tsukuba
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Shinobu
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinobu
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Shohei
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shohei
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Zinedine
23 d’oct. de 2025
Zinedine
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
chikara
Viatge en grup
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
chikara
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
YUTAKA
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUTAKA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN, kawasakisinakaharaku
27 de set. de 2025
JUN
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN, kawasakisinakaharaku
Viatge de negocis
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Irineo
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Irineo
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
要
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
要
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Hiroyuki
16 de set. de 2025
Hiroyuki
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazue
Viatge de negocis, Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazue
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN, kawasakisinakaharaku
Viatge de negocis
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke-Kyoko
Viatge en família
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke-Kyoko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
CHIKASHI
23 d’ag. de 2025
CHIKASHI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN, kawasakisinakaharaku
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN, kawasakisinakaharaku
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
yoshitomo
20 de jul. de 2025
yoshitomo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN, kawasakisinakaharaku
Viatge de negocis
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hikaru
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hikaru
Estada de 2 nits (jul. 2025)








