Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Greif Maria Theresia Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació doble per a ús individual superior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació doble per a ús individual estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació doble o amb dos llits individuals, 2 dormitoris, habitacions connectades
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades
Televisor
2 Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
També et pot agradar

Savoia Excelsior Palace Trieste – Starhotels Collezione
Centre de la Ciutat de Trieste
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 189 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Miramare, 109, Trieste, Friuli Venezia Giulia, 34136
Sobre aquest allotjament
Greif Maria Theresia Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Greif Maria Theresia Trieste
Hotel Greif Maria Theresia
Greif Maria Theresia
Greif Maria Theresia Hotel Hotel
Greif Maria Theresia Hotel Trieste
Greif Maria Theresia Hotel Hotel Trieste
Preguntes freqüents
Opinions: Greif Maria Theresia Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Jonathan
2 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
In need of a makeover
Jonathan
8/10, Bo
susi
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gediegenes haus
susi
2/10, Horrible
SEBASTIEN
21 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEBASTIEN
6/10, Acceptable
Daniele, Merate
16 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Buon rapporto qualità prezzo
Daniele
10/10, Excel·lent
Georg, Wien
27 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Haus an der Hauptstraße
Georg
4/10, Deficient
juhani, jYVÄSKYLÄ
30 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
kOLME TÄHTEÄ OLIS LIIKAAKIN
juhani
8/10, Bo
Willibald, baden/wien
27 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
man bekommt-was man bezahlt- sehr ausgewogen.
Willibald
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’ag. de 2015
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel on a busy road not far from the beach
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zentral aber laut
Viatger verificat
8/10, Bo
Martin, Jessheim
26 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell
Martin
8/10, Bo
larry, G
2 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
larry
10/10, Excel·lent
Roberto, Venezia
24 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Capodanno 2015
Roberto
8/10, Bo
Ferdi, Milano
30 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un albergo di ottimo livello a 5 minuti dal centro
Ferdi
6/10, Acceptable
Isabella Landi, Forlì
7 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Non all'altezza delle 5 stelle
Isabella Landi
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
4 stjerner
Viatger verificat
8/10, Bo
Ullrich u. Hund, Nähe von Neubrandenburg
9 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hübsches Hotel in Strandnähe, Innenstadt fußläufig
Ullrich u. Hund
6/10, Acceptable
a. ciccarelli, l'aquila
25 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Non male ma neanche da 5 stelle
a. ciccarelli
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good business hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Älteres Hotel mit viel Charme
Viatger verificat
4/10, Deficient
Ulla, Reinbek
25 de maig de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació