eduCARE Hotel
Hotel que admet animals de companyia a Treffen amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament eduCARE Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 227 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, balcó

Habitació doble bàsica, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Eichrainweg 7-9, Treffen, Carinthia, 9521
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

voco Villach by IHG
voco Villach by IHG
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 333 opinions
Preu actual: 184 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 92 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
- Taxa turística: 0.70 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 36 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Àustria. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
eduCARE Hotel Treffen am Ossiacher See
eduCARE Treffen am Ossiacher See
eduCARE Hotel Treffen
eduCARE Treffen
eduCARE Hotel Hotel
eduCARE Hotel Treffen
eduCARE Hotel Hotel Treffen
Preguntes freqüents
Opinions: eduCARE Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Filippo
Viatge de negocis
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Filippo
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Manfred
Viatge de negocis
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Manfred
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Sung-Jae
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sung-Jae
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Manfred
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Cindy
30 de jul. de 2023
Cindy
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Artur
Viatge de negocis
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ganz toller Aufenthalt!
Artur
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Italo
Viatge de negocis
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buon hotel originale
Italo
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Bernhard
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernhard
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ill be back
Johan
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Fabio
19 de març de 2022
Fabio
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern Business Hotel in good condition.
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Georg
Viatge de negocis
9 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Georg
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Josef
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer gerne wenn ich in Villach bin
Josef
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
K., Niederösterreich
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
K.
Estada de 3 nits (ag. 2020)