Wano Resort Hazu
Ryokan a Gamagori amb spa complet i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wano Resort Hazu





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, vistes a l'oceà (Japanese Style, Main Building)

Habitació tradicional, no fumadors, vistes a l'oceà (Japanese Style, Main Building)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oyama 17, Nishiura-cho, Gamagori, Aichi, 443-0105
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hiranoya
Hiranoya
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 109 opinions
Preu actual: 107 €
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1080.00 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge, els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Wano Resort Hazu Gamagori
Wano Resort Hazu
Wano Hazu Gamagori
Wano Hazu
Wano Resort Hazu Ryokan
Wano Resort Hazu Gamagori
Wano Resort Hazu Ryokan Gamagori
Preguntes freqüents
Opinions: Wano Resort Hazu
Opinions
8,0
Molt bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en grup
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
ひろあき
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろあき
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
ゆうた
Viatge en parella
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆうた
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
YOSHITO
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHITO
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
akihide
Viatge en família
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
akihide
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
TOSHIMITSU
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOSHIMITSU
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
HIROSHI
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HIROSHI
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
hidefumi
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
フクロウが名物?
hidefumi
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
宿泊した感想
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
YUKO
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
子どもは大喜び
YUKO
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Edward Yiu Chung
30 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
春夏季名古屋最近的溫泉選擇
Edward Yiu Chung
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Hoi Man
14 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
擁有美麗海景及美味晚餐的酒店
Hoi Man
8/10, Bo
tom145, Japan
5 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
海が一望できる高台の旅館
tom145
4/10, Deficient
MINK, 神奈川県
5 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
露天風呂丸見え
MINK
10/10, Excel·lent
Kenichi, Aichi, Japan
7 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació