Takaoka Manten Hotel Ekimae
Hotel a Takaoka amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Takaoka Manten Hotel Ekimae





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-8 Suehiromachi, Takaoka, Toyama-ken, 933-0023
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Takaoka Ekimae
APA Hotel Takaoka Ekimae
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 491 opinions
Preu actual: 57 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1280 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 600 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Takaoka Manten Hotel Ekimae
Takaoka Manten Ekimae
Manten Ekimae
Takaoka Manten Ekimae Takaoka
Takaoka Manten Hotel Ekimae Hotel
Takaoka Manten Hotel Ekimae Takaoka
Takaoka Manten Hotel Ekimae Hotel Takaoka
Preguntes freqüents
Opinions: Takaoka Manten Hotel Ekimae
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
sakai
Viatge en família
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sakai
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Katsunori
Viatge en família
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
感染対策がばっちりです
Katsunori
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
26 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de des. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Haruya
23 de des. de 2020
Haruya
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
miki
Viatge en família
26 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まんてん!
miki
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
saito
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
saito
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
JET, kawasaki
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JET
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Masaaki
Viatge de negocis
4 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
満足な滞在
Masaaki
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
saito
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
saito
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
NORIKO
Viatge de negocis
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
NORIKO
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Yukihiro
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yukihiro
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Tsuneyo
23 de febr. de 2020
Tsuneyo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Gogogo, 大阪
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gogogo
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Malvin
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room with good view
Malvin
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
kamming
Viatge en grup
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
nice location
kamming
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice front desk but small space
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)