Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kadokyu Ryokan





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori

Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12-11 Otemachi, Takaoka, Toyama, 933-0039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Toyama Tonami Resort & Spa
Mercure Toyama Tonami Resort & Spa
- Tot inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 167 opinions
Preu actual: 50 €
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1100 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 550 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Kadokyu Ryokan Takaoka
Kadokyu Takaoka
Kadokyu
Kadokyu Ryokan Ryokan
Kadokyu Ryokan Takaoka
Kadokyu Ryokan Ryokan Takaoka
Preguntes freqüents
Opinions: Kadokyu Ryokan
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
YUUICHI
Viatge en família
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
アットホームで良いお宿。
YUUICHI
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Masako
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Masako
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Michihiro
Viatge de negocis
12 de gen. de 2024
Michihiro
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Shuk
Viatge en família
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Shuk
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
しんじ
Viatge en grup
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
しんじ
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
城めぐりボーイ
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
MANABU
Viatge en grup, Viatge en família
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MANABU
Estada de 2 nits (jul. 2021)
4/10, Deficient
masayuki
6 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
masayuki
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Saito
27 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
雰囲気のある旅館です
Saito
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
2/10, Horrible
Vivian
18 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
not recommented
Vivian
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Yumiko
18 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Yumiko
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
願意再次入住!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
TAK HING
18 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAK HING
10/10, Excel·lent
Siu Chi
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació