Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Eden





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

P.zza S.Marco, 27, Toscolano Maderno, BS, 25088
Sobre aquest allotjament
Hotel Eden
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 29 de febrer, 0.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
- Taxa municipal: del 1 de març al 31 de octubre, 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Eden Toscolano Maderno
Hotel Eden Toscolano Maderno
Hotel Eden Hotel
Hotel Eden Toscolano Maderno
Hotel Eden Hotel Toscolano Maderno
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Eden
7,2
Bo
8,2
Neteja
7,6
Ubicació
7,4
Personal i servei
4,0
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Henrik
3 de set. de 2023
Henrik
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Josephine
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dårligt hotel
Josephine
Estada de 5 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Patrik
30 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Patrik
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
orietta
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
orietta
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Leif
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra läge
Leif
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel im Zentrum
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Jani, Helsinki
13 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matka Gardajärven läpi
Jani
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Charming!
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Giuseppe, Seregno
1 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Albergo nella norma in località ridente
Giuseppe
Estada de 4 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Steve, London UK
3 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely clean hotel. Excellent staff. Close to tow
Steve
Estada de 14 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Norbert
31 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada de 3 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Diana
28 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bakgårdshotell
Diana
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Kaj
26 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kaj
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
elisa
17 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Relax sul lago
elisa
8/10, Bo
Michael
18 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
God service
Michael
4/10, Deficient
silvia, BG
4 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
brutta esperienza
silvia
8/10, Bo
Dany
22 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gemütliches Hotel mit toller Lage
Dany
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel very clean
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació