Restaurant Hotel Picasso
Hotel a la vora del riu amb cafeteria i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Restaurant Hotel Picasso





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carretera de la Gola, Torroella de Montgrí, 17257
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

URH - Hotel Moli del Mig
URH - Hotel Moli del Mig
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 120 opinions
Preu actual: 162 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 7 i 10 EUR per persona (preu aproximat).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: HG-001939
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Picasso Torroella de Montgri
Picasso Torroella de Montgri
Restaurant Hotel Picasso Torroella de Montgri
Restaurant Picasso Torroella de Montgri
Restaurant Hotel Picasso Hotel
Restaurant Hotel Picasso Torroella de Montgrí
Restaurant Hotel Picasso Hotel Torroella de Montgrí
Preguntes freqüents
Opinions: Restaurant Hotel Picasso
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2023
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Agustí
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Agustí
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bien por su categoria
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Anders
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bien
Anders
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Niels
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Gema
Viatge en grup
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Gema
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
REBECA
Viatge de negocis
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DE LOS MEJORES HOTELES QUE HE VISITADO
REBECA
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Juan Luis
Viatge de negocis
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Luis
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Daniel
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Christophe
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un hôtel avec beaucoup de charme .
Christophe
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Montserrat
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Descanso
Montserrat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Jody
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sparking gem on the Costa Brava



Jody
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Jean-Marc
11 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Marc
8/10, Bo
Javier, Barcelona
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy tranquilo
Javier
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personnel accueillant, agréable. Très bon restaura
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Jean Marc, Saint Jean De Muzols en Ardèche
11 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
un séjour innoubliable
Jean Marc
8/10, Bo
laure, Bordeaux
2 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De Dali à Picasso
laure
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel tres moyen
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Marc
14 d’abr. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Trenja, The Hague
27 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect hotel with good kitchen
Trenja
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets