Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fonda Mitjà





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer de l'Església, 14, Torroella de Montgrí, 17257
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mas del Joncar - Guest House
Mas del Joncar - Guest House
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L’allotjament també es coneix com a
Fonda Mitjà Hostal Torroella de Montgri
Fonda Mitjà Hostal
Fonda Mitjà Torroella de Montgri
Fonda Mitjà Hostal Torroella de Montgri
Hostal Fonda Mitjà Torroella de Montgri
Torroella de Montgri Fonda Mitjà Hostal
Hostal Fonda Mitjà
Fonda Mitjà Hostal
Fonda Mitjà Torroella de Montgrí
Fonda Mitjà Hostal Torroella de Montgrí
Preguntes freqüents
Opinions: Fonda Mitjà
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Joan
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una buena estancia
Joan
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
sarai
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sarai
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Bengt Erik
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bengt Erik
Estada de 5 nits (oct. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No he podido entrar ni ponerme en contacto con nad
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
DAVID
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muy bien situado y con buenos servicios
DAVID
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Benjamin
27 d’ag. de 2018
Fun family stay and good food and cyclung recommen
Benjamin
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Pascal
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel parfait
Pascal
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Rosa
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosa
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Raquel
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
mauro
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muy sencillo, pero con mucho encanto
mauro
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Eduard
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduard
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels