Awa Kanko Hotel
Hotel a Tokushima amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Awa Kanko Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació individual, no fumadors ( C )
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de neteja diari
Habitació amb dos llits individuals, no fumadors ( C)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de neteja diari
Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-16-3 Ichiban-cho, Tokushima, Tokushima-ken, 770-0833
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Daiwa Roynet Hotel Tokushima Station
Daiwa Roynet Hotel Tokushima Station
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.009 opinions
Preu actual: 57 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1980 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Japanese futons are provided based on the number of adults in the reservation.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Awa Kanko Hotel Tokushima
Awa Kanko Tokushima
Awa Kanko
Awa Kanko Hotel Hotel
Awa Kanko Hotel Tokushima
Awa Kanko Hotel Hotel Tokushima
Preguntes freqüents
Opinions: Awa Kanko Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de gen. de 2021
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
出張用のビジネスホテル(寝るだけ)
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
DAISUKE
Viatge de negocis
23 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAISUKE
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
RYOICHI
3 de gen. de 2020
RYOICHI
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
yuki
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuki
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
けん吉, 京都
Viatge en família amb nens petits
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
けん吉
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
olivier
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olivier
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
guillaume
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guillaume
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
fung kam candy
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Na
fung kam candy
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
11 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
M, 東京
Viatge de negocis, Viatge en família
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
M
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
MAN TIK
9 de jul. de 2019
MAN TIK
Estada de 2 nits (juny 2019)