Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel dasZimmermann





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Sofà llit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kurparkweg 2, Todtmoos, 79682
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AKZENT Hotel Lawine
AKZENT Hotel Lawine
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 30 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 8.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Cafe Zimmermann Hotel Todtmoos
Cafe Zimmermann Hotel
Cafe Zimmermann Todtmoos
Cafe Zimmermann
Hotel dasZimmermann Hotel
Hotel dasZimmermann Todtmoos
Hotel dasZimmermann Hotel Todtmoos
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel dasZimmermann
Opinions
8,6
Excel·lent
9,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bjoern
29 de des. de 2023
Bjoern
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Klaus
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Klaus
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Mike
26 de nov. de 2022
Mike
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Roman
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roman
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Établissement coquet dans un bel environnement.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Markus
13 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Matthias
15 d’oct. de 2021
Matthias
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Audrey
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Audrey
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Françoise
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Françoise
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Stefan
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eine super Adresse im Schwarzwald
Stefan
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Stefan
17 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ganz tolle Unterkunft
Stefan
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Markus
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Bert
Viatge en família
20 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nettes Personal, saubere Zimmer
Bert
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)