ibis Mexico Perinorte
Hotel amb certificació ecològica a Cuautitlan Izcalli amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Mexico Perinorte





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
12 de jul. - 13 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits dobles

Habitació doble, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hacienda Sierra Vieja 2 Centro, Centro Comercial Perinorte, Cuautitlan Izcalli, MEX, 54769
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel MX más cuautitlán
Hotel MX más cuautitlán
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 456 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 249 MXN per adult i 125 MXN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 300 MXN per animal de companyia per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 250.00 MXN.
- Càrrec per entrada tardana: 250.00 MXN, per les entrades entre les migdia i les migdia.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 250.00 MXN.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Mexico
Ibis Mexico Perinorte
Ibis Mexico Perinorte Cuautitlan Izcalli
Ibis Mexico Perinorte Hotel
Ibis Mexico Perinorte Hotel Cuautitlan Izcalli
Ibis Perinorte
Ibis Perinorte Mexico
Mexico Perinorte
Perinorte
Perinorte Mexico
Ibis Mexico Perinorte Mexico City
ibis Mexico Perinorte Hotel
ibis Mexico Perinorte Cuautitlan Izcalli
ibis Mexico Perinorte Hotel Cuautitlan Izcalli
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Mexico Perinorte
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
19 de maig de 2025
Jose
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
VICTOR
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VICTOR
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
VICTOR
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VICTOR
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Judith, Chihuahua
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Judith
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alondra
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alondra
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
3 de maig de 2025
Rafael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Guadalupe
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guadalupe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jairo Neftali
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jairo Neftali
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jairo Neftali
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jairo Neftali
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Marco
6 d’abr. de 2025
Marco
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
José Salvador
1 d’abr. de 2025
José Salvador
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ana Judith, Chihuahua
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Judith
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Josué
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josué
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Reymundo
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reymundo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erick Abraham
Viatge de negocis, Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick Abraham
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Pedro
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Pedro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Néstor
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Néstor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
JONATHAN
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JONATHAN
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
David
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE FRANCISCO
7 de març de 2025
JOSE FRANCISCO
Estada de 4 nits (març 2025)