Hotel Roazi
Hotel a Tizimín amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Roazi





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 33 Colonia Santa Maria, Nr. 356 por 66, Tizimín, YUC, 97700
Sobre aquest allotjament
Hotel Roazi
Allotjaments similars

Hotel San Carlos
Hotel San Carlos
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
6.6 de 10, 64 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 MXN.
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 MXN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Roazi Tizimin
Roazi Tizimin
Roazi
Hotel Roazi Hotel
Hotel Roazi Tizimín
Hotel Roazi Hotel Tizimín
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Roazi
7,8
Bo
9,0
Neteja
7,0
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ARMANDO
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ARMANDO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Iain
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good experience.
Iain
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Perla de los Angeles, Woodinville
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perla de los Angeles
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge en parella
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Ana Laura
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Laura
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Jesus
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
OSCAR
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
OSCAR
Estada d’1 nit (març 2024)
4/10, Deficient
LANDER
Viatge en família
13 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
LANDER
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Virginie
Viatge en família
3 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Virginie
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Lorena
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorena
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Simona
Viatge en família
18 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simona
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Adina
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adina
Estada d’1 nit (ag. 2021)
2/10, Horrible
LUIS
Viatge de negocis
18 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Cynthia
25 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cynthia
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Arturo
21 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Humedad
Arturo
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Marco A Garcia
7 de gen. de 2021
Marco A Garcia
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Alex, Cancún
Viatge en parella
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
FERNANDO
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FERNANDO
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)



