Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Akapana





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Manco Kapac Avenue, street corner of the fence # 20, Tiwanaku, Tiwanaku
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 USD per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Akapana Tiwanaku
Hotel Akapana
Hotel Akapana Hotel
Hotel Akapana Tiwanaku
Hotel Akapana Hotel Tiwanaku
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Akapana
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joaquin
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joaquin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jean-Philippe
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Philippe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Paolo
29 d’oct. de 2024
Paolo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stellar Customer Service
Diana
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Maria Tereza
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruínas de Tiwanaco
Maria Tereza
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Benjamin
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Benjamin
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Sylwia
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Wenn die Auswahl begrenzt ist…
Sylwia
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Wagner
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wagner
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Gabriela Wioleta
21 de jul. de 2023
Gabriela Wioleta
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Gabriela
15 de març de 2023
Gabriela
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sarela
Viatge en grup
28 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarela
Estada de 3 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Victor, St Augustin de Desmaures
Viatge de negocis
13 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Victor
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Marianne
Viatge en grup
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marianne
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
Laszlo
2 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laszlo
Estada de 2 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Robert E
Viatge en família
5 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No hubo nadie al hotel
Robert E
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Sergii
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergii
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
13 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Manuel, España
Viatge de negocis
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)