Hotel Akapana
Hotel a Tiwanaku amb esmorzar gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Akapana





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Manco Kapac Avenue, street corner of the fence # 20, Tiwanaku, Tiwanaku
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 USD per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Akapana Tiwanaku
Hotel Akapana
Hotel Akapana Hotel
Hotel Akapana Tiwanaku
Hotel Akapana Hotel Tiwanaku
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Akapana
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jean-Philippe
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Philippe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Paolo
29 d’oct. de 2024
Paolo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stellar Customer Service
Diana
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Maria Tereza
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruínas de Tiwanaco
Maria Tereza
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Benjamin
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Benjamin
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Sylwia
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Wenn die Auswahl begrenzt ist…
Sylwia
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Wagner
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wagner
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Gabriela Wioleta
21 de jul. de 2023
Gabriela Wioleta
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Gabriela
15 de març de 2023
Gabriela
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sarela
Viatge en grup
28 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarela
Estada de 3 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Victor, St Augustin de Desmaures
Viatge de negocis
13 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Victor
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Marianne
Viatge en grup
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marianne
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
Laszlo
2 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laszlo
Estada de 2 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Robert E
Viatge en família
5 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No hubo nadie al hotel
Robert E
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Sergii
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergii
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
13 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Manuel, España
Viatge de negocis
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Juan ignacio
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Me deben 1 dia pagado
Juan ignacio
Estada de 2 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Jack&Viktoriya, San Francisco, CA
Viatge en família
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack&Viktoriya
Estada de 2 nits (maig 2019)