Marques de Tojo Hotel
Hotel a Purmamarca amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marques de Tojo Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Double Room Deluxe
Double Room Deluxe
Double Room Superior with Mountain View
Triple Room Deluxe
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sta. Rosa N 4, Purmamarca, Jujuy, 4618
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Manantial del Silencio
El Manantial del Silencio
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.2 de 10, Molt bé, 44 opinions
Preu actual: 242 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Marques de Tojo
Marques de Tojo Hotel
Marques de Tojo Hotel Purmamarca
Marques de Tojo Purmamarca
Marques Tojo Hotel Purmamarca
Marques Tojo Hotel
Marques Tojo Purmamarca
Marques Tojo
Marques de Tojo Hotel Hotel
Marques de Tojo Hotel Purmamarca
Marques de Tojo Hotel Hotel Purmamarca
Preguntes freqüents
Opinions: Marques de Tojo Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
paige
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
paige
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Angela
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel razoável mas caro.
Angela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsay
Viatge en parella
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsay
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lipica
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lipica
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Carlos A.
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos A.
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
John
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Ruben, Trujillo Alto
29 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruben
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio C
Viatge en grup
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio C
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Samuel
Viatge en grup
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Fraco
Samuel
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Keith, Bryn Mawr
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marie and Jim
Viatge en parella
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie and Jim
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephan
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana
17 d’oct. de 2024
Adriana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Victor
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Victor
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Solange m
12 de jul. de 2024
Solange m
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Maeve
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maeve
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Ezequiel
Viatge en parella
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ezequiel
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Timothy
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
iris
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
iris
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
iris
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
iris
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
madhav
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cosy hotel in Purmamarca
madhav
Estada de 2 nits (nov. 2019)