Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casablanca





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Xalet

Xalet
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Pati hawaià moblat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Pati hawaià moblat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Chalet Standard with Garden View
Chalet Standard with Garden View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Casablanca es troba a Tibau do Sul, en una platja privada. Si busques unes vacances actives, no et perdis Parc Mata da Pipa i, si vols submergir-te en la naturalesa, no hi ha res com Platja de Malemba o Platja Madeiro. Santuari Ecològic de Pipa i Platja de la Badia dels Dofins són altres dos llocs recomanats per visitar. Immersió lleugera i surf de vela són activitats aquàtiques fantàstiques que pots fer a prop; si t'ho estimes més, també pots animar-te a provar disciplines com els recorreguts respectuosos amb el medi ambient i la tirolina a la zona.

Rua da Praia s/n, Tibau do Sul, RN, 59178-000
Què hi ha als voltants
- Platja Madeiro - 6 minuts en cotxe - 5.7 km
- Santuari Ecològic de Pipa - 8 minuts en cotxe - 7.6 km
- Platja Pipa - 11 minuts en cotxe - 10.3 km
- Platja de la Badia dels Dofins - 11 minuts en cotxe - 6.9 km
- Platja Love - 12 minuts en cotxe - 11.0 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Ponta do Pirambu - 9 minuts a peu
- Restaurante Cavalo De Fogo
- Bar e Restaurante Bacalhau - 10 minuts a peu
- Marinas Sunset Lounge - 10 minuts a peu
- Restaurante - 11 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casablanca Resort Tibau do Sul
Casablanca Tibau do Sul
Hotel CasaBlanca Resort Tibau Do Sul, Brazil
Hotel Casablanca Tibau do Sul
Hotel Casablanca Hotel
Hotel Casablanca Tibau do Sul
Hotel Casablanca Hotel Tibau do Sul
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casablanca
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
benedito
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
benedito
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodolfo
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelo
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Marcelo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Wilma
Viatge en família
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sossego e tranquilidade




Wilma
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Marina
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Marina
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
MARCOS V
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Natureza completa
MARCOS V
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucienne
Viatge en família
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lucienne
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Local Maravilhoso



Patricia
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Joao Luiz
Viatge en família
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paraíso, NOTA 10!
Joao Luiz
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Alexander Thomas
19 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderschön in die Natur integriert.




Alexander Thomas
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Nélida
3 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquilidade .
Nélida
Estada de 4 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Glaussy
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Maravilhosa!!
Glaussy
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
ROSILIANE
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROSILIANE
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
ANA LUCIA
Viatge en família
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA LUCIA
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Luiz
28 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Bruno Cleiton
5 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um ótimo Hotel



Bruno Cleiton
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Bruna
Viatge en grup, Viatge en família
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia
Bruna
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Franciele
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Notal Millll!
Franciele
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Fabiano
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fabiano
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Sandro
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adoramos tudo.



Sandro
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
MANOEL
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MANOEL
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Isis
Viatge en família
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isis
Estada de 7 nits (des. 2019)