Keyla Inn
Casa d'hostes a Illa Thulusdhoo, a peu de platja i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Keyla Inn





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rehendi Hingun, Thulusdhoo Island, Kaafu Atoll
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wave Crest Retreat
Wave Crest Retreat
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
- Trasllat en Vaixell: 25 USD per adult, només l'anada
- Trasllat Vaixell per nen: 25 USD (només l'anada), 6-12 anys
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 USD per adult i 3 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per persona.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Keyla Inn Thulusdhoo Island
Keyla Thulusdhoo Island
Guesthouse Keyla Inn Thulusdhoo Island
Thulusdhoo Island Keyla Inn Guesthouse
Guesthouse Keyla Inn
Keyla
Keyla Inn Guesthouse
Keyla Inn Thulusdhoo Island
Keyla Inn Guesthouse Thulusdhoo Island
Preguntes freqüents
Opinions: Keyla Inn
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
24 de febr. de 2024
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Vilmars
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vilmars
Estada de 6 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Eva
20 de nov. de 2022
Eva
Estada de 4 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Mariano
29 de maig de 2020
Mariano
Estada de 3 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
27 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Refused at hotel after payment
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Liridon
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zufrieden
Liridon
Estada de 6 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)