Hotel Villa Bejar Tequesquitengo
Hotel per a famílies amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Villa Bejar Tequesquitengo





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 llits dobles, vistes al llac

Suite, 2 llits dobles, vistes al llac
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Suite nupcial

Suite nupcial
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Sala d'estar
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Blvd. Tequesquitengo, Esq. Lomas Tropicales, Jojutla, MOR, 62915
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Marina Palace Teques
Marina Palace Teques
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
7.6 de 10, Bé, 82 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 550 i 600 MXN per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 1000 MXN per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 500.0 MXN per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 MXN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bejar
Hotel Bejar Tequesquitengo
Hotel Tequesquitengo
Hotel Tequesquitengo Villa Bejar
Hotel Villa Bejar
Hotel Villa Bejar Tequesquitengo
Tequesquitengo Hotel
Tequesquitengo Villa Bejar
Villa Bejar
Villa Bejar Tequesquitengo
Bejar Tequesquitengo Jojutla
Hotel Villa Bejar Tequesquitengo Hotel
Hotel Villa Bejar Tequesquitengo Jojutla
Hotel Villa Bejar Tequesquitengo Hotel Jojutla
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Villa Bejar Tequesquitengo
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
hector
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hector
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Juan
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
JOSE JAVIER
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE JAVIER
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
PP
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
PP
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
juan de dios
Viatge en família amb nens petits
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
juan de dios
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Luis Felipe
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Felipe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela Elisabet
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela Elisabet
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS ANTONIO
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LUIS ANTONIO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
VINAS
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lugar agradable
VINAS
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Edgar
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Adriana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yatzen, Lerma
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yatzen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto Vázquez
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Alberto Vázquez
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yolanda
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yolanda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JULIO CESAR
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enrique
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARCO ANTONIO
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARCO ANTONIO
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Javier
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Javier
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denisse
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denisse
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ernesto
Viatge en família amb nens petits
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ernesto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TONATIUH
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TONATIUH
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
olga
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
olga
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Víctor M. Ruesga
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Víctor M. Ruesga
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 2 nits (gen. 2025)