Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Richmond Teplice





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals est àndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

U Ca SaaSka Ch La Zna 289, Teplice, Usti nad Labem Region, 41501
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 68 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 4 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 12.6 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Richmond Teplice Hotel
Richmond Teplice Teplice
Richmond Teplice Apartment
Richmond Teplice Apartment Teplice
Preguntes freqüents
Opinions: Richmond Teplice
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
C.
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
C.
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Jindrich
Viatge de negocis
31 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jindrich
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Klaus
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klaus
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
larisa
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
larisa
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Gabriel
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Bernd
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Hans
Viatge en família
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
spartansk Teplice
Hans
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Doris, München
Viatge en família
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
EDUARD
24 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDUARD
Estada de 8 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Steffen
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steffen
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Lubos
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Příjemný hotel v centru.
Lubos
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Oxana
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Рекомендую
Oxana
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Finn
15 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Udmærket
Finn
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Temmo
31 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Temmo
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel bien situé et bon rapport qualité / prix
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)