Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Antoň





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, banyera

Habitació doble superior, banyera
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica (Attic)

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica (Attic)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Slavatovská 92, Telc, 588 56
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500.00 CZK per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 100.00 CZK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 CZK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a República Txeca. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Antoň Telc
Antoň Telc
Antoň
Hotel Antoň Telc
Hotel Antoň Hotel
Hotel Antoň Hotel Telc
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Antoň
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Don't stay in room 116.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pekka
29 de maig de 2023
Pekka
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Thomas
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Average
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
QIANG
2 d’oct. de 2022
QIANG
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Marco
Viatge en parella
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
DOMINIQUE
30 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Très bien
DOMINIQUE
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Michal
Viatge en grup
30 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Michal
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Hana
Viatge en grup
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hana
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Markéta
14 de maig de 2022
Markéta
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Marcela
15 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcela
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Hana
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hana
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Petr
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petr
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
John
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Nadezda
Viatge en família
8 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadezda
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Vendula
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vendula
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Miroslav
Viatge en grup
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miroslav
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Catherine
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Josef
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josef
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Lena
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lena
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Radim
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Radim
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Alex
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
excellent hotel for tourist
Alex
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Sabine
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Propperes Hotel
Sabine
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Mariola
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Super restaurant and brewery
Mariola
Estada d’1 nit (juny 2019)