Walhalla Hotel Regensburg @ Hoeferer
Hotel de luxe amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Walhalla Hotel Regensburg @ Hoeferer





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Balcó o pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó o pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gewerbegebiet Nord 4-6a, Tegernheim, 93105
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel INCLUDiO
Hotel INCLUDiO
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 125 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 7.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20.00 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel @ Hoeferer
WalhallaHotel @ Hoeferer
Walhalla Regensburg Hoeferer
Walhalla Hotel Regensburg @ Hoeferer Hotel
Walhalla Hotel Regensburg @ Hoeferer Tegernheim
Walhalla Hotel Regensburg @ Hoeferer Hotel Tegernheim
Preguntes freqüents
Opinions: Walhalla Hotel Regensburg @ Hoeferer
Opinions
9,4
Magnífic
10/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Uwe, Dortmund
Viatge en parella
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ute
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ute
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Leticia
Viatge de negocis
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leticia
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
renato
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
renato
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Silvia
Viatge en família amb nens petits
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
10/10, Excel·lent
Anthony
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Murat
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Thilo
Viatge de negocis
25 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thilo
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Loretta
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loretta
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Alison
Viatge en família
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison
Estada de 7 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Rosalie
Viatge en grup
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosalie
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
George
19 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Doerthe
Viatge en família
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doerthe
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Hans-Günther
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel, nicht nur als Zwischenstop!
Hans-Günther
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Neu und gut
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge de negocis
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dienstreise wie Urlaubsreise
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
VS, Hessen
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VS
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Sigmund
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sigmund
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Magnus, Bayern
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Magnus
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Torsten
Viatge de negocis
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Torsten


Torsten
Estada de 3 nits (gen. 2020)