Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kayangan Villa Ubud





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Vil·la superior

Vil·la superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Vil·la panoràmica

Vil·la panoràmica
El més destacat
Balcó moblat
Piscina privada
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kenderan, Tegallalang, Tegallalang, Bali, 80561
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100000 IDR per adult i 100000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 600000 IDR només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 750000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Kayangan Ubud Tegallalang
Kayangan Villa Ubud DHM Resort
Kayangan Villa Ubud Tegallalang
Kayangan Villa Ubud Bed & breakfast
Kayangan Villa Ubud Bed & breakfast Tegallalang
Preguntes freqüents
Opinions: Kayangan Villa Ubud
Opinions
9,6
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SANDRINE
Viatge en grup, Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




SANDRINE
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jimmy, Thornlie
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jimmy
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ARLENE MARILYN
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ARLENE MARILYN
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamel
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamel
Estada de 4 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Chella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Chella
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Julie
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rhian
Viatge en parella, Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pawsay
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pawsay
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Aaron
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Aaron
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abhishek
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhishek
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wessel Louw Van
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wessel Louw Van
Estada de 10 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allen
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Albertinah
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albertinah
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nile and Keloha
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nile and Keloha
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rital
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rital
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cari-Lee
Viatge en parella
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cari-Lee
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda Vieira
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernanda Vieira
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Diandra
Viatge en parella
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diandra
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Sevki
Viatge en família
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sevki
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vicki, Saint Cloud
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicki
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vicki, Saint Cloud
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicki
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Iris
Viatge en grup
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matka ystävän kanssa


Iris
Estada de 4 nits (oct. 2024)