Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bagus Jati Health & Well Being Retreat





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 102 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la superior

Vil·la superior
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Vil·la Deluxe

Vil·la Deluxe
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Ventilador de sostre
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Vil·la reial

Vil·la reial
El més destacat
Balcó moblat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Piscina privada
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Vil·la de luxe

Vil·la de luxe
El més destacat
Balcó moblat
Menjador independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Piscina privada
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Banjar Jati, Desa Sebatu, Tegallalang, Bali, 80561
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 80.00 USD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 40.00 USD per nen (fins a 11 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 USD només l'anada (fins a 12 anys).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec pel llit addicional: 55 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Bagus Jati Health Well Being Retreat
Bagus Jati Health Well Being Retreat Hotel
Bagus Jati Health Well Being Retreat Hotel Tegallalang
Bagus Jati Health Well Being Retreat Tegallalang
Bagus Jati Health And Wellbeing Retreat
Bagus Jati Health Well Being Retreat Hotel Tegallalang
Bagus Jati Health Well Being Retreat Hotel
Bagus Jati Health Well Being Retreat Tegallalang
Hotel Bagus Jati Health & Well Being Retreat Tegallalang
Tegallalang Bagus Jati Health & Well Being Retreat Hotel
Hotel Bagus Jati Health & Well Being Retreat
Bagus Jati Health & Well Being Retreat Tegallalang
Bagus Jati Health Well Being Retreat Hotel Tegallalang
Bagus Jati Health Well Being Retreat Tegallalang
Hotel Bagus Jati Health & Well Being Retreat Tegallalang
Tegallalang Bagus Jati Health & Well Being Retreat Hotel
Bagus Jati Health & Well Being Retreat Tegallalang
Bagus Jati Health Well Being Retreat Hotel
Bagus Jati Health Well Being Retreat
Hotel Bagus Jati Health & Well Being Retreat
Bagus Jati Health & Well Being Retreat Hotel
Bagus Jati Health & Well Being Retreat Tegallalang
Bagus Jati Health & Well Being Retreat Hotel Tegallalang
Preguntes freqüents
Opinions: Bagus Jati Health & Well Being Retreat
Opinions
9,2
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MASATOSHI
Viatge en família amb nens petits
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
MASATOSHI
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KENTARO
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENTARO
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
kanehito
Viatge en família
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kanehito
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Edgar, Singapur
11 d ’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Edgar
Estada de 9 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ying, Bellevue
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ying
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
farshid, Richmond Hill
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
farshid
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ginamarie
Viatge en grup
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ginamarie
Estada de 6 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
ERIKA
11 de jul. de 2024
ERIKA
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
David Christopher, Sugar Land
Viatge en parella
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David Christopher
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Kenjiro
30 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Kenjiro
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
shinsuke
Viatge en parella
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
shinsuke
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
KATSUMI
12 de març de 2024
KATSUMI
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
TAKAYUKI
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TAKAYUKI
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Mateusz
Viatge en família
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mateusz
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Kristin
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristin
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Yuri
25 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Os, AU
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Os
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
YUKI, Saitama,JAPAN
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKI
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
チャウ, 日本 Japan
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
チャウ
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2018)