Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aksari Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Grand

Suite Grand
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Vil·la reial

Vil·la reial
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Vil·la Grand

Vil·la Grand
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Vil·la reial

Vil·la reial
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Jl. Raya Desa Kenderan, Tegallalang, Bali, 80561
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 261750 IDR per adult i 261750 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 2200000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Aksari Ubud Bali
Aksari Ubud Resort
Aksari Ubud Resort Bali
Aksari Resort Ubud
Aksari Resort Ubud CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Resort
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Tegallalang
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Resort Tegallalang
Aksari Resort Ubud
Aksari Resort Ubud CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality CHSE Certified
Aksari Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality Resort
Preguntes freqüents
Opinions: Aksari Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KOKO
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Torstein
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torstein
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LAETITIA LILIANE
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
LAETITIA LILIANE
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sophia
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Biljana
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Biljana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
kwangseong
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kwangseong
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
DAEHO
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAEHO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alicia, London
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alicia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Minami
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minami
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Laura
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Andreas Dyssekilde
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Håbløst personale - fint hotel
Andreas Dyssekilde
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cailey
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cailey
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Askari Resort

Pierre
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SUNGHO
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
한국인들 카욘숙소대신 요기 간추합니다
SUNGHO
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Soomin
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soomin
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuki
4 de nov. de 2024
Yuki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Seung Ju
Viatge en parella
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seung Ju
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sung-Kwon
30 d’oct. de 2024
Sung-Kwon
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
akari
25 d’oct. de 2024
akari
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Daiki
3 d’oct. de 2024
Daiki
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
MIYU
Viatge en grup
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
MIYU
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel we stayed in Bali




Gabriel
Estada d’1 nit (jul. 2024)