Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada i els detalls del pany electrònic; entrada privada
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu passaport
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients
És obligatori que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, Salto KS, abans del registre d'entrada
El titular de la targeta ha de presentar la targeta de crèdit utilitzada per fer la reserva en fer l'entrada, juntament amb el document d'identitat amb fotografia corresponent, i qualsevol arranjament s'ha de coordinar amb l'allotjament abans de l'arribada