ibis Leipzig Nord Ost
Hotel als afores amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Leipzig Nord Ost





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
9 de jul. - 10 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Leipziger Strasse 125, Taucha, SN, 04425
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Good Morning+ Leipzig
Good Morning+ Leipzig
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
7.8 de 10, Bé, 270 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 EUR per adult i 6.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 4 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Leipzig Nord Ost
ibis Leipzig Nord Ost Hotel
ibis Leipzig Nord Ost Hotel Taucha
ibis Leipzig Nord Ost Taucha
Ibis Taucha b Leipzig
ibis Leipzig Nord Ost Hotel
ibis Leipzig Nord Ost Taucha
ibis Leipzig Nord Ost Hotel Taucha
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Leipzig Nord Ost
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Michele
Viatge de negocis
18 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Michele
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
W.
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
W.
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Annabell
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annabell
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ralph
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralph
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
furkan
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
furkan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ralf
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Toller Service aber etwas älter
Ralf
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Klaus
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klaus
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Susan
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Susan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franziska
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jytte
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jytte
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
One night stay
Richard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Matthias
29 de des. de 2024
Matthias
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en grup
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Andreas
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Frank
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Walter
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Walter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Martina
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Martina
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Tobias
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Wta
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Wta
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Andre
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renovierungsbedürftig



Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Marina
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada d’1 nit (set. 2024)