Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Samir Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Menjador independent
Llar de foc
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, diversos llits

Habitació triple estàndard, diversos llits
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rakatboshi 73, Tashkent, 100041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leader Hotel
Leader Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 29 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.93 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 10 USD per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 305805322
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Samir Hotel Tashkent
Samir Tashkent
Samir Hotel Hotel
Samir Hotel Tashkent
Samir Hotel Hotel Tashkent
Preguntes freqüents
Opinions: Samir Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 13 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Feyza
1 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Feyza
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
OYBEK
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OYBEK
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Sofiane, Oran
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Sofiane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 10 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Renata
27 d’oct. de 2024
Renata
Estada de 14 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Matthias
20 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ma'ruf
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ma'ruf
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Urban
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Urban
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
MIYUKI
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIYUKI
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mishuan
Viatge en parella
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mishuan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Cynthia
30 d’abr. de 2024
Cynthia
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Cynthia
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
4/10, Deficient
Naoko
Viatge en família
12 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoko
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Vera, Miami
Viatge en família
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vera
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
George, Silver Spring
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
George
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Mario
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Hrachya
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hrachya
4/10, Deficient
QAISER RAZA
14 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
QAISER RAZA
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Richard, Hyattsville
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Richard
Estada de 6 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
guo dong
19 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
guo dong
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Richard, Hyattsville
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel, but bad for remote work
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Edward
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Edward
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)