Aster Hotel Group
Hotel d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aster Hotel Group





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite Deluxe

Estudi en suite Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Minglar Str. 35, Yakkasaray District, Tashkent, 100015
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Navruz Hotel
Navruz Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.93 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 USD per adult i 15 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel Tashkent
Preguntes freqüents
Opinions: Aster Hotel Group
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
INBONG
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
INBONG
Estada de 9 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Victor
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
IN SEUK
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Difficulty is...
IN SEUK
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Anna
Viatge en família
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Yoshiko
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Yoshiko
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Ruslan
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ruslan
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lena
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lena
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Kelley
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelley
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 9 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
YOUNGJAE
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋은 호텔!
YOUNGJAE
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Abhishek
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Abhishek
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yamamoto
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamamoto
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Yamamoto
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamamoto
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
young-joo
Viatge de negocis
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비
young-joo
Estada de 4 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Hakan
Viatge de negocis
8 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hakan
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
Viatge de negocis
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Yoshiko
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiko
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
hyunjae
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hyunjae
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
12 de maig de 2023
Yoshiko
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
mark
Viatge en família
22 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mark
Estada de 6 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Youngsoo
31 d’ag. de 2022
Youngsoo
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Sumblina
20 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aster caters for everyone and it’s not just a hote
Sumblina
Estada de 3 nits (maig 2022)