Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel na Podzamczu





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pyskowicka 39, Tarnowskie Gory, 42-612
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Opera
Hotel Opera
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 38 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 50 PLN per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 PLN per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 70 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel na Podzamczu Tarnowskie Góry
na Podzamczu Tarnowskie Góry
na Podzamczu
Hotel na Podzamczu Tarnowskie Gory
na Podzamczu Tarnowskie Gory
Hotel na Podzamczu Hotel
Hotel na Podzamczu Tarnowskie Gory
Hotel na Podzamczu Hotel Tarnowskie Gory
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel na Podzamczu
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Christian
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
David
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dated
David
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Joachim
Viatge en parella
8 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joachim
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ton
Viatge en parella
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ton
Estada de 6 nits (maig 2023)
8/10, Bo
taka
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
taka
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
David, Newton Le Willows
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
10/10, Excel·lent
Janina
26 de set. de 2022
Janina
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Krisztina
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Csendes, nyugodt, tiszta szállás.
Krisztina
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ruslan
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruslan
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
Lukasz
Viatge en família
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bez rewelacji.
Lukasz
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Lukasz
Viatge en família
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lukasz
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
21 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Ralph
Viatge de negocis
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay, hard to find
Ralph
Estada de 3 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
jerzy
Viatge en família
8 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ładne otoczenie odwrotne odczucia
jerzy
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Janus
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janus
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Li
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Li
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Gregor
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregor
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Pal
Viatge en família
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
troligt vistelse
Pal
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Krzysztof
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krzysztof
Estada d’1 nit (juny 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets