Hotel La Casona
Hotel a Tapalpa amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Casona





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, llar de foc

Suite júnior, llar de foc
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Llar de foc
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
2 sales d'estar
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits dobles

Habitació doble, 2 llits dobles
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Llar de foc
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Capulin No. 54, Barrio el salto, Tapalpa, JAL, 49340
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tapalpa de mis Amores
Tapalpa de mis Amores
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 390 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 MXN per habitació l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 175 MXN per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L’allotjament també es coneix com a
Casona Hotel Tapalpa
Casona Tapalpa
Hotel Casona Tapalpa
Hotel La Casona Hotel
Hotel La Casona Tapalpa
Hotel La Casona Hotel Tapalpa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Casona
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Tere
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tere
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Enrique
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Enrique
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Aún hay más pero ya no hubo espacio
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raul
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raul
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Honorato
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Honorato
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MANUEL
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable 100%
MANUEL
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ELENA, ZAPOPAN JALISCO
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ELENA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
Viatge en grup
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renata
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomond
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful stay.


Thomond
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo Cesar
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una excelente opción en Tapalpa
Pablo Cesar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge A
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge A
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Pablo
Viatge en parella
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Pablo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CESAR
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CESAR
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Héctor Jesús
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bien
Héctor Jesús
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos César
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos César
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge en grup
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivia
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Karina
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
pedro martinez
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pedro martinez
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
RICARDO
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RICARDO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonardo
Viatge en família
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada d’1 nit (set. 2024)