Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel
Hotel d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Sofà llit: individual
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17 Suur-Karja, Tallinn, Harju maakond, 10140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nunne Boutique Hotel
Nunne Boutique Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 790 opinions
Preu actual: 158 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per adult i 13 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 45 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 45 EUR només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 26 EUR per dia (a 30 m).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 33 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Estònia. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Savoy Boutique Hotel
Rixwell Collection Savoy
Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel Hotel
Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel Tallinn
Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel Hotel Tallinn
Preguntes freqüents
Opinions: Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Richard, Abbotsford
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Denin
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Riaz
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Riaz
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
SEI HEE
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SEI HEE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Helmut
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helmut
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Philippe
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarto
Viatge en parella
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarto
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mauri
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauri
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eero
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eero
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Hanna
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hanna
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideo
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Curtis
Viatge en parella, Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Curtis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
dina
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Vidar
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trivelig opphold!
Vidar
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sancak, West Hempstead
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sancak
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ståle
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ståle
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daiki
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
タリン観光の拠点に是非!


Daiki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Irina
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irina
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Johan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jouni
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jouni
Estada d’1 nit (des. 2024)