Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Haadson Resort





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Mininevera
Dormitori independent
Divan llit
Bany privat
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Mininevera
Bany privat
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Minibar
També et pot agradar

JW Marriott Khao Lak Resort and Spa
Platja de Khuk Khak
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 679 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

30/1 Moo 7, Bangmuang, Takua Pa, Phang Nga, 82190
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AYARA VILLAS KHAOLAK
AYARA VILLAS KHAOLAK
- Platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.2 de 10, Fantàstic, 261 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Haadson Resort Takua Pa
Haadson Takua Pa
Haadson Resort Resort
Haadson Resort Takua Pa
Haadson Resort Resort Takua Pa
Preguntes freqüents
Opinions: Haadson Resort
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jack
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Theresa
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Entspannung pur
Theresa
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Warwick
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Warwick
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Elvis
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elvis
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Gabriella
Viatge en parella
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriella
Estada de 4 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Rhonda
11 de gen. de 2023
Rhonda
Estada d’1 nit (gen. 2023)
4/10, Deficient
Matthew
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sadly worn down
Matthew
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Serene
1 de des. de 2022
Serene
10/10, Excel·lent
Isabelle
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hors du temps
Isabelle
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Klas
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klas
Estada de 9 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Ugo, Firenze
Viatge en parella
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ugo
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 13 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
KWANGCHUL
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
천연 밀림속에 있는 듯한 느낌, 한적한 가족휴식여행에는 강추
KWANGCHUL
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Erik
19 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
afslappende
Erik
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Jonathan
3 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 10 nits (set. 2018)