Hotel Vison
Hotel a Taki amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vison





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 17 de 17 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Terrace Twin Room

Terrace Twin Room
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Vil·la, no fumadors

Vil·la, no fumadors
El més destacat
Pati
Pati
Menjador independent
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, terrassa

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, terrassa
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors (Private Open-air Bath)

Suite, no fumadors (Private Open-air Bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, terrassa (Private Open Air bath)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, terrassa (Private Open Air bath)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors (Private Open-air Bath)

Habitació triple, no fumadors (Private Open-air Bath)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (Private Open-air Bath)

Habitació familiar, no fumadors (Private Open-air Bath)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Standard Twin Room
Villa
Carregar totes les fotos de: Twin Rom With Terrace, Private Open-Air Bath

Twin Rom With Terrace, Private Open-Air Bath
Carregar totes les fotos de: Run Of House

Run Of House
Carregar totes les fotos de: Suite, Twin With Open-Air Bath

Suite, Twin With Open-Air Bath
Family Suite With Open Air Bath, Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Suite,Triple With Open-Air Bath

Suite,Triple With Open-Air Bath
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

672-1 Hotel Vison, Taki, Mie, 519-2170
Sobre aquest allotjament
Hotel Vison
Allotjaments similars

Hatago VISON
Hatago VISON
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 7 opinions
Preu actual: 163 €
26 de nov. - 27 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 4000 i 4000 JPY per adult, i entre 2000 i 2000 JPY per nen (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 25000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Vison Taki
Hotel Vison Hotel
Hotel Vison Hotel Taki
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Vison
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,8
Comoditats
8,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
kazue
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kazue
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
osamu
Viatge en parella
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
osamu
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsunaki
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsunaki
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
?
Viatge en família amb nens petits
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideka
14 d’ag. de 2025
Hideka
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
RYOKO
6 de jul. de 2025
RYOKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Daisuke
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daisuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chihiro
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chihiro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuko, Hillsborough
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Kazunori
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Kazunori
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruben
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
SHUHEI
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
SHUHEI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Taz
31 de gen. de 2025
Taz
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsuyoshi
8 de gen. de 2025
Tsuyoshi
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
mitsuhiro
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mitsuhiro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideka
Viatge en parella
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideka
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Yuka
3 de gen. de 2025
Yuka
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Miya
Viatge en grup
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miya
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Choon Feng
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to relax
Choon Feng
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YOSHIHISA
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIHISA
Estada d’1 nit (nov. 2024)








