Ryokan Yamatoya
Ryokan amb aparcament gratuït, molt a prop de Mercat Takachiho Gamadase
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Yamatoya





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, bany compartit (Japanese Style)

Habitació doble estàndard, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1148 Mitai, Nishiusuki-gun, Takachiho, Miyazaki, 882-1101
Sobre aquest allotjament
Ryokan Yamatoya
Allotjaments similars

Solest Takachiho Hotel
Solest Takachiho Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 548 opinions
Preu actual: 162 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Yamatoya Takachiho
Yamatoya Takachiho
Ryokan Yamatoya Ryokan
Ryokan Yamatoya Takachiho
Ryokan Yamatoya Ryokan Takachiho
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Yamatoya
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
MEI YUNG
2 d’abr. de 2023
MEI YUNG
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Lichuen
2 d’abr. de 2023
Lichuen
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔感のある素敵な宿
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Yue Man Thomas
Viatge en grup
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yue Man Thomas
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Winley
Viatge en grup
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Winley
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Unchada
Viatge en família
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unchada
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
トイレが…
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Yu Wei
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu Wei
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
kiyoshi
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kiyoshi
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Kai Ming, Hong Kong
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
員工服務出色
Kai Ming
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)