Red Dot Hotel
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Dot Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
21 de jul. - 22 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.206, Minzu Rd, Taichung, TXG, 40041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Spring's Rhapsody Hotel
Spring's Rhapsody Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.2 de 10, Fantàstic, 357 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: entre 360 i 360 TWD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1600 TWD.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1600 TWD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
RedDot Hotel Taichung
RedDot Taichung
RedDot Hotel
Red Dot Hotel Hotel
Red Dot Hotel Taichung
Red Dot Hotel Hotel Taichung
Preguntes freqüents
Opinions: Red Dot Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maggie
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maggie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victoria
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
NORIYO
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NORIYO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
11 de març de 2025
Andrew
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Cheng Nguan
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheng Nguan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MENGLIN
Viatge en família amb nens petits
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MENGLIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsin Ling
2 de març de 2025
Hsin Ling
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lin
22 de febr. de 2025
Lin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CHUN YUAN
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUN YUAN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Yuanyu
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Yuanyu
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuan Hsin
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuan Hsin
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YU-CHEN
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YU-CHEN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsiao pei
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
紅點文旅-住宿體驗




Hsiao pei
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Han Yu
6 de gen. de 2025
Han Yu
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YU FANG
5 de gen. de 2025
YU FANG
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
PO KAI
1 de gen. de 2025
PO KAI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Natsuko
27 de des. de 2024
Natsuko
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shao
Viatge en parella
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shao
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ying Tin
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ying Tin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Qiutong
Viatge en parella
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Qiutong
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lance
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lance
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicoline Steen
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Smukt og artsy hotel med sindssyg morgenmad




Nicoline Steen
Estada de 2 nits (nov. 2024)