AKZENT Hotel Zur Post
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Bosc de Turíngia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AKZENT Hotel Zur Post





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 148 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort, 1 llit individual gran, no fumadors, amb bany privat

Habitació individual Comfort, 1 llit individual gran, no fumadors, amb bany privat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lauchagrundstr. 16, Tabarz, Thuringia, 99891
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Der Lindenhof
Hotel Der Lindenhof
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 148 opinions
Preu actual: 130 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit per adult, i 1.50 EUR per nit per client d'entre 6 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70.00 EUR per habitació l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
AKZENT Hotel Zur Post Tabarz
AKZENT Zur Post Tabarz
AKZENT Zur Post
AKZENT Hotel Zur Post Hotel
AKZENT Hotel Zur Post Tabarz
AKZENT Hotel Zur Post Hotel Tabarz
Preguntes freqüents
Opinions: AKZENT Hotel Zur Post
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sven
2 de març de 2025
Sven
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Günter
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Es war soweit alles in Ordnung
Günter
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Marco
Viatge en parella
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Birgit
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Birgit
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Steffen
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steffen
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rocco
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rocco
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Sabine
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Tarik
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tarik
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Silke
23 de set. de 2023
Silke
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Benjamin
15 d’ag. de 2023
Benjamin
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
YoonSong
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YoonSong
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Anna
21 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Rainhard
Viatge en parella
14 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rainhard
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Udo
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Udo
Estada de 4 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Petra, Rothenburg
Viatge en parella
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Anni-Theresa
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles bestens
Anni-Theresa
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Tatana
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tatana
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)