Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Red Baron





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 164 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Lwa Tolstoja 2, Swidnica, Lower Silesian, 58-100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Fado Spa & Restaurant
Hotel Fado Spa & Restaurant
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 64 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Red Baron
Hotel Red Baron Swidnica
Red Baron Hotel
Red Baron Swidnica
Hotel Red Baron Hotel
Hotel Red Baron Swidnica
Hotel Red Baron Hotel Swidnica
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Red Baron
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de jul. de 2025
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Uwe, Weisslingen
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sankar, Aylesbury
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sankar
Estada de 11 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Johannes
29 de jul. de 2024
Johannes
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Sankar, Aylesbury
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sankar
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sankar, Aylesbury
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sankar
Estada de 11 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Tejas
Viatge de negocis
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tejas
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
sylvain
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sylvain
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Trevor
Viatge de negocis
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trevor
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Torfinn
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Torfinn
Estada de 7 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Attila
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Attila
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Martin
14 de juny de 2023
Martin
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Erwin
10 de febr. de 2023
Erwin
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge de negocis
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel- friendly staff.
Simon
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Jelle
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jelle
Estada de 3 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Roman
11 d’oct. de 2022
Roman
Estada de 3 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Natalia
Viatge de negocis
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wygodny hotel
Natalia
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Mariusz
31 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dobry hotel
Mariusz
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Darius
21 d’ag. de 2022
Darius
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Magdalena
Viatge de negocis
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Magdalena
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
28 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gerne
Andreas
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Michal
Viatge de negocis
14 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michal
Estada d’1 nit (gen. 2022)