Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Luxury Hotel Osan





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

231, Gyeonggi-daero, Osan, Gyeonggi
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Browndot Hotel Osan
Browndot Hotel Osan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 39 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec del futon: 10000 KRW per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Luxury Osan
Luxury Hotel Osan Osan
Luxury Hotel Osan Hotel
Luxury Hotel Osan Hotel Osan
Preguntes freqüents
Opinions: Luxury Hotel Osan
Opinions
6,8
6,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 d’oct. de 2023
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Laila
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Okayy, could be better
Laila
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
노 추천
Viatger verificat
Estada de 11 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Gabriel
1 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Rhett
21 d’oct. de 2022
Rhett
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jun hyoung
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
가격대비 괜찮은 호텔
Jun hyoung
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
IN SEOK
Viatge de negocis
31 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
IN SEOK
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
PAUL
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
조식에 관해서....:PAUL
PAUL
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Sangho
Viatge de negocis
12 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja
Sangho
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
慶俞
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
慶俞
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Patrick
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Patrick
Estada de 6 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
DongWoo
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요^^
DongWoo
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Hye kyung
25 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최악이네요!
Hye kyung
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
denka
16 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
전혀다른
denka
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Kim
21 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
오래되었지만 고풍스러운 호텔
Kim
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
SANG WOO
6 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANG WOO
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
23 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worst stay in Korea
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de set. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good but not fancy
Viatger verificat
Estada de 8 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Jin A
15 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
괜찮았습니다
Jin A
Estada de 3 nits (ag. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets