Hotel Aura
Hotel a Ansan amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Aura





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite (Double)

Suite (Double)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals de luxe

Habitació amb dos llits individuals de luxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10, Yangjipyeon-ro, Sangnok-gu, Ansan, Gyeonggi, 425-857
Sobre aquest allotjament
Hotel Aura
Allotjaments similars

Hotel Clover
Hotel Clover
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.4 de 10, Molt bé, 159 opinions
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5000 KRW per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de les instal·lacions: 5000 KRW per persona i per nit
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Aura Ansan
Aura Ansan
Hotel Aura Hotel
Hotel Aura Ansan
Hotel Aura Hotel Ansan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Aura
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Harold, Baguio City
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Harold
Estada de 8 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tomoo
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeonghag
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yeonghag
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ji Y
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ji Y
Estada de 9 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
HASOO
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
HASOO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
jeong im
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jeong im
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편안함을 주는 공간~
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hey
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hey
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria, Lewisville
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria, Lewisville
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chee Mun, Phoenix
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chee Mun
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
JEUNG CHAN
26 d’oct. de 2024
JEUNG CHAN
Estada de 2 nits (oct. 2024)








