Marlin Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Central Plaza Suratthani
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marlin Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 18 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

100/10 Moo.3, Si wichai, Makham Tia, Surat Thani, Surat Thani, 84000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

100 Islands Resort & Spa
100 Islands Resort & Spa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
8.0 de 10, Molt bé, 131 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 129 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 300 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
Marlin Hotel Surat Thani
Marlin Surat Thani
Marlin Hotel Hotel
Marlin Hotel Surat Thani
Marlin Hotel Hotel Surat Thani
Preguntes freqüents
Opinions: Marlin Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sirapatsorn
Viatge en parella, Viatge de negocis
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sirapatsorn
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Wolfram
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfram
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
OLE
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Et glimrende ophold.
OLE
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Mika
23 de febr. de 2024
Mika
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
J. Trenton
Viatge de negocis
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J. Trenton
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Martin
24 d’oct. de 2023
Martin
Estada de 2 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Pascale
9 de set. de 2023
Pascale
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Wolfram
14 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gladly again
Wolfram
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Wolfram
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zufrieden
Wolfram
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Phee
Viatge de negocis
16 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s ok. Not as new as the picture but not bad.
Phee
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Kazuhiro
4 de jul. de 2021
Kazuhiro
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 15 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Inese, Bangkok
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Inese
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Jing shun
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Slight hiccup
Jing shun
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Phon, ตราด
Viatge en família
30 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phon
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)