Whiz Luxe Hotel Spazio Surabaya
Hotel a Surabaya amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Whiz Luxe Hotel Spazio Surabaya





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Cafetera o tetera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand

Habitació doble Grand
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Deluxe Queen Room

Deluxe Queen Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Grand Deluxe King Room

Grand Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Suite Room

Suite Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Mayjend. Jonosewojo No. Kav. 3, Pradahkalikendal, Kec. Dukuhpakis, Surabaya, Jawa Timur, 60226
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Four Points by Sheraton Surabaya, Pakuwon Indah
Four Points by Sheraton Surabaya, Pakuwon Indah
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 173 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 249000 IDR per adult i 124000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 50000 IDR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Whiz Luxe Hotel Spazio
Whiz Luxe Spazio Surabaya
Whiz Luxe Hotel Spazio Surabaya Hotel
Whiz Luxe Hotel Spazio Surabaya Surabaya
Whiz Luxe Hotel Spazio Surabaya Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: Whiz Luxe Hotel Spazio Surabaya
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Chun Hsien
19 de nov. de 2024
Chun Hsien
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Hasianni
2 de nov. de 2024
Hasianni
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Ching Kong Beld
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not very good experience
Ching Kong Beld
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
KOTANI
28 de set. de 2024
KOTANI
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
sri
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sri
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 6 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Piti
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Piti
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
David
25 de jul. de 2024
David
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Joeseph
24 de jul. de 2024
Joeseph
Estada de 3 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
maruyama
Viatge de negocis
24 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maruyama
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
CheeKhuen, Singapore
22 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
CheeKhuen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Edwin Marco
Viatge en grup
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will stay there again.
Edwin Marco
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
HYUNWOO
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNWOO
Estada de 2 nits (des. 2023)