The Southern Hotel Surabaya
Hotel a Surabaya amb aparcament amb assistència i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Southern Hotel Surabaya





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Jemursari Raya 110-112, Surabaya, East Java, 60237
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Midtown Residence Surabaya
Midtown Residence Surabaya
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 34 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 108000 IDR per adult i 65000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 250000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Styles Surabaya Jemursari Hotel
Ibis Styles Jemursari Hotel
Ibis Styles Surabaya Jemursari
Ibis Styles Jemursari
Ibis Styles Surabaya Jemursari Java
The Southern Surabaya Surabaya
Ibis Styles Surabaya Jemursari
The Southern Hotel Surabaya Hotel
The Southern Hotel Surabaya Surabaya
The Southern Hotel Surabaya Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: The Southern Hotel Surabaya
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lili
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lili
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Yakub
31 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yakub
Estada de 7 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
KAI PENG
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAI PENG
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Karin
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Alexander
Viatge en parella
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Alexander
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Yew Seng Albert
Viatge de negocis
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Yew Seng Albert
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip

Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Qomaruddin
Viatge de negocis
8 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience to stay here.

Qomaruddin
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Qomaruddin
Viatge de negocis
6 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Qomaruddin
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Teddy
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teddy
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Ruby, Yokohama
Viatge de negocis
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruby
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Syabani
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Its a new and clean hotel.
Syabani
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
toh
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good experience
toh
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
YOUNGIL
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGIL
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Louise
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant stay, I recommand it.
Louise
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Fenny, Malaysia, MY
Viatge en grup
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fenny
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Djim
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nyaman dan strategis
Djim
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Ike Agustin Karlina
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ike Agustin Karlina
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
ACS, Amsterdam
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ACS
Estada de 2 nits (des. 2018)